Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Adres do reklamacji
Jednostka Innowacyjno Wdrożeniowa Inwex sp. z o. o
Aleja Solidarności 34
25-323, Kielce

 

Dodatkowe informacje

 

  • Jeśli produkt jest uszkodzony/wadliwy, należy nas o tym poinformować w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki; 
  • Reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową (inwex@inwex.pl) lub telefonicznie: 41 346 52 32;
  • REKLAMACJE  DOTYCZĄCE USZKODZEŃ MECHANICZNYCH POWSTAŁYCH PODCZAS TRANSPORTU BĘDĄ  ROZPATRYWANE TYLKO NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO PRZEZ KUPUJĄCEGO/OSOBĘ ODBIERAJĄCĄ PACZKĘ W OBECNOŚCI DORĘCZYCIELA. Protokół szkody jest dokumentem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji. 
  • Protokół szkody spisany w obecności doręczyciela należy przesłać do nas razem z uszkodzonym produktem lub wyraźne zdjęcie/skan protokołu przesłać droga mailową (inwex@inwex.pl) 
  • DO REKLAMACJI PROSZĘ DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU (PARAGON/FAKTURA);
  • JEŚLI REKLAMACJA OKAŻE SIĘ UZASADNIONA WYSYŁAMY NOWY TOWAR NA KOSZT FIRMY, A USZKODZONY/WADLIWY TOWAR KLIENT ODSYŁA DO NAS.  
  •  Odpowiedź na reklamację z naszej strony nastąpi w ciągu 7 dni drogą elektroniczną lub telefoniczną;
  • Wymiana nastąpi w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przez nas reklamacji.
  • INFORMUJEMY, ŻE NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ODSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM. 
  • Tel : 41 346 52 32  Mail: inwex@inwex.pl

 

Zwrot towaru

Czas na odstąpienie od umowy
14 dni

Adres do zwrotu:

Jednostka Innowacyjno Wdrożeniowa Inwex sp. z o. o
Aleja Solidarności 34
25-323, Kielce
 
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Procedura postępowania: 

- Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni bez podawania przyczyny;

- Przed wysyłką produktu prosimy o zgłoszenie mailowo lub telefonicznie chęci zwrotu;

- Wypełniony formularz zwrotu prosimy przesłać drogą mailową lub dołączyć do przesyłki ze zwracanym produktem;

-PRODUKT/PRODUKTY MUSZĄ  BYĆ ORYGINALNIE ZAMKNIĘTE (POSIADAĆ ZAMKNIĘCIE FABRYCZNE) I  PEŁNOWARTOŚCIOWE; 

- DO ZWROTU NIEZBĘDNY JEST ORYGINALNY DOWÓD ZAKUPU (PARAGON/FAKTURA), KTÓRY NALEŻY ODESŁAĆ WRAZ Z FORMULARZEM ZWROTU;

- KOSZT ZWROTU PRODUKTU PONOSI KLIENT

- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki z produktem oraz kompletem dokumentów (paragon i formularz zwrotu); 

 Tel : 41 346 52 32, Mail: inwex@inwex.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl